آقای زهرماری!

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 20 / 7 / 1392

مارها موجودات ترسناکی هستند. حتی بی‌خطرترین و کوچکترین آنها ممکن است لرزه بر اندام شما بندازند. حال تصور کنید این سلاطین دلهر‌ه‌آور یعنی پیتون، آناگوندا، افعی و کبری که قادرند با یک نیش ناقابل، گاوی عظیم‌الجثه را تنها در چند دقیقه از پای در بیاورند، در مقابل یک مرد میانسال تنها می‌توانند نقش یک کرم بی‌آزار را بازی کنند.

مرد زهرماری

"تیموتی فراید" یک مرد سفید پوست آمریکایی است که از کودکی مارها را دوست داشته و از نیش آنها نمی‌ترسیده است. بدن او به شکل معجزه آسایی در برابر هر نوع نیش مقاومت می‌کند و حتی یک سردرد ساده هم نمی‌گیرد. وی با اطلاع از این موضوع در یک برنامه دلهره‌آور اجازه داد 100 مار خاطرناک از سراسر دنیا، نقاط مختلف بدن او را نیش بزنند ولی در نهایت با صحت و سلامت در برابر حضار قرار گرفت و به عنوان مرد "زهرماری" شناخته شد.

مرد زهرماری

و بالاخره این که او به تازگی یک "مامبای سیاه" را به جان خودش انداخته تا هر کجا را که دلش خواست نیش بزند؛ این مار به عنوان سمی‌ترین مار دنیا شناخته می‌شود و سم آن می‌تواند هر انسانی را در کمتر از 20 دقیقه از پا در بیاورد اما تیموتی فقط کمی دردش آمد. او اعتقاد دارد آزمایشش بار روانی بسیاری دارد ولی می‌تواند هر انسانی را در مقابل مارها واکسینه کند. این روزها پادزهرهایی درست می‌شود که شاید بتوانند سم را دفع کنند اما در برخی موارد جان انسان را نجات نمی‌دهند. او قصد دارد روشش را به آفریقایی‌ها که از مارها بیشترین صدمه را می‌بینند معرفی کند.

(منبع: نامه نیوز)

 


 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: از گوشه و کنار جهان، ،
:: برچسب‌ها: مرد زهرماری, سم مار, پادزهر,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!